Imam 28. godina i 8 kg viska. Ceste malaksalosti i potrebe za prejedanjem. Takodje i pojacanu maljavost.
Oba problema mi jako tesko padaju. Da li postoji nacin da se pravilnom ishranom izborim sa maljavoscu ili makar debljinom, ili su oni povezani. Nemam hormonalni poremecaj.
Molim vas, pomozite nekim savetom, nekom preporucenom hranom...totalni sam laik.
Hvala!
pravilna ishrana: problem gojaznosti i maljavosti
Moderatori: mr ph. Silvio, moderato, admin, vlada99
-
- Stalni član
- Pridružio se: Pet Mar 16, 2007 4:40 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
- Kontakt:
Re: pravilna ishrana: problem gojaznosti i maljavosti
Beži iz kuće od kompjutera i frižidera.
Ti sa 28 godina ne možeš ni da pretpostaviš kakve su posledice debljine,
a malje su mnogo manji problem.

Ti sa 28 godina ne možeš ni da pretpostaviš kakve su posledice debljine,
a malje su mnogo manji problem.

-
- Stalni član
- Pridružio se: Sub Mar 06, 2010 5:00 am
Re: pravilna ishrana: problem gojaznosti i maljavosti
Nisam razumela ono o pojacanoj maljavosti? Da li si je oduvek imala ili se pojavila otkad si se ugojila? Malaksalost ima veze sa tvojom debljinom pogotovo ako si se naglo ugojila kao i maljavost sto sve ipak ima veze sa hormonima. Ako imas vec problem i sa prejedanjem znaci da si i nervozna. Pricam ti sve to jer sam i sama imala takve probleme. Naglo sam se ugojila a onda sam dobila policisticne jajnike i kilazu sa kojom se i danas borim. U pocetku sam bila nervozna pa sam jela jela i tako su nastali problemi.
Sve u svemu debljina napravi najvise problema pa za pocetak kreni sa nekom izbalansiranom ishranom. Ima puno sajtova ja sam bila na * REKLAMA * i stvarno mi je pomoglo. Smrsala sam nekih 10-ak kilograma za skoro 3 meseca i dobro se osecam. Problem oko prejedanja nije zanemarljiv i moraces da se kontrolises. Eto ja toliko iz prve ruke.