Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Zaključan forum Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 9 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Molim za savet i objasnjenje
PostPoslato: Čet Dec 08, 2005 10:50 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Čet Dec 08, 2005 10:38 pm
Postovi: 10
Pila sam Sinekvan kapsule 2 godine,ne pijem ih od maja jer sam se osecala dobro ,pa sam u dogovoru sa doktorkom prekinula.To je bilo u maju ove godine.Pre desetak dana sam prvi put od tada dobila napad panike,straha,eksploziju emocija.Ja sam iz malog gradica u kome postoje dva psihijatra koji svima daju istu trapiju,tako da nisam mogla otici kod njih na pregled.Drugim poslom sam isla za Beograd pa sam otisla u Palmoticevu na pregled kod psihijatra.Dali su mi Flunirin,Bensedin i jos neke tablete Revotul ili tako nesto.U apoteci su mi rekli da je to za nekog teskog bolesnika ,pa sam ja preplasena pozvala moju staru doktorku,koja me je lecila Sinekvanom,,koja je takodje iz Beograda i u dogovoru sa njom pocela da pijem ponovo Sinekvan i Bensedin.Da li sam dobro uradila,tada sam imala samo depresiju,super sam ga podnosila.Hoce li pomoci i kod tih strahova.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Dec 08, 2005 11:29 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Uto Apr 06, 2004 2:00 am
Postovi: 1003
Sinekvan se davno prepisivao - ne treba potcenjivati te stare lekove!
Videceces dal` ce ti pomagati, sve je to individualno.

Tako da ja mislim da ti uopste nisi pogresila.
JA bih uradila isto sto i ti!

Uostalo, ako ti i ne pomogne, uvk mozes opet otici u Palmoticevu.
pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 11:23 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Čet Dec 08, 2005 10:38 pm
Postovi: 10
Hvala puno na odgovoru.Meni je toliko godina lose tako da sam verovatno zaboravila kako je kad se dobro osecas.Ja imam taj problem vec desetak godina.Jedino mi je tada uz sinekvan bilo bolje.Problem mi je i to sto je doktorka u Beogradu pa se samo cujemo telefonom.Ali ona kaze da nema potrebe da dolazim stalno,nego kad mogu.Ja sam mnogo uplasena.Moze li od straha covek da izgubi razum,ili da mu se desi nesto u trenutku panike.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 1:23 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Dec 24, 2004 2:27 pm
Postovi: 97
Lokacija: Beograd
Lekovi bi trebalo da "pridrzavaju" coveka dok se leci. Ako nemas psihijatra i dobru psihoterapiju, sprovodi je na sebi. Lekove koji su ti propisani pij da te drze mirnom (mada doktori znaju da drukaju lekove kao ludi) a tokom toga svesno utici na svoj um da se oslobodi negativnosti. Kako ces to raditi zavisi od toga sta ti odgovara. Probaj autosugestijom, vodi dnevnik sa zacrtanim namerama da ces provesti odredjeno vreme pozitivno razmisljajuci, i + disciplina. Ovakve stvari pomazu. Svako ima svoje nacine i rituale kako se samoizgradjuje i ucvrscuje.

I doktor te elci stvarajuci ti pozitivan stav o zivotu i menjajuci ti svest od negativne ka pozitivnoj, ako nema dokora, do it yourself. Uradi sama. To sve traje ali sve vredi zrtvovati da bi covek resio svoje psihicke probleme. Lekovi nisu nikoga izlecili, ali su mnoge odrzali mirnim kako bi se terapija odvijala valjano.

Tretiraj padove samo kao faze a svoje napade tretiraj kao katarzicne dogadjaje koji iz tvoje podsvesti uklanjaju mulj. Tretiraj to kao cedjenje gnoja iz rane: boli, traje, ali mu je cilj pozitivan. Cak se i od loseg stanja da napraviti SREDSTVO za postizanje dobrog stanja. Neki to cine ovako neposredno, kao sto sam opisao, neki imaju svoje rituale (u ritual spada sve sto se obavlja sa uverenjem da ce proizvesti zeljenu posledicu, dakle, moguce je zamisliti ritual jedenja palacinki, bez ikakve ironije) koji ne moraju nuzno i uopste sadrzavati religijske elemente. Ako, pak, za nekoga ti elementi imaju pozitivan izgled, oraspolozuju ga, ohrabruju ga, onda su i oni legitimni.

Ja sam malo oduzio, al' sta da se radi. Puno srece, i necemo se folirati i tvrditi da mi ne mozemo da se izborimo sa tim! :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 1:37 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Uto Apr 06, 2004 2:00 am
Postovi: 1003
U toku napada panike ne mozes da izgibis razum, niit ce to se dogoditi nesto strasno (sem sto su sami napadi panike strasni)!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 3:08 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Čet Dec 08, 2005 10:38 pm
Postovi: 10
Mnogo mi je zamucen vid i neki ocni pritisak.Moze li to da bude od Sinekvana,pijem ga 2 dana,sva sam osamucena,a sama sa dvoje dece.
Jel normalno da u pocetku i pored lekova osecas napetost ili to znaci da ti lekovi ne odgovaraju


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 4:25 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Dec 24, 2004 2:27 pm
Postovi: 97
Lokacija: Beograd
Huh, problem je sto kod nekih lekova prosto treba sacekati (recimo Flunirin: oko 2 nedelje mi je rekla doktorka da se cekaju rezultati konzumacije) dok me je Amizol tak strefio pri prvom uzimanju da drugi nikada nisam uzeo jer je ocigledno poceo da ispoljava kontraefekat. U takvim situacijama je strucno lice neophodno. Bar onaj ko ti je prepisao lek.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 5:24 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Uto Apr 06, 2004 2:00 am
Postovi: 1003
2 dana je malo. Sacekaj nedelju dana, pa se konsultuj sa dr.
Naarvno, ako osecas potrebu, javi joj se ranije.

Zamucen vid moze biti i od anksioznosti.
poz


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pet Dec 09, 2005 8:45 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Čet Dec 08, 2005 10:38 pm
Postovi: 10
Puno vam hvala.Mnogo znaci kad znas da ima neko ko razume kroz sta prolazis.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Zaključan forum Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 9 Posta ] 

Izdvajamo za vas:


Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: