alpecin sampon

Deo foruma gde možete podeliti svoja pitanja o najvećem ljudskom organu, koži. Kako sačuvati kožu, negovati, kada lečiti kožna oboljenja, kome se obratiti. Posavetujte se o kozmetičkim preparatima i negi kože i kose.

Moderatori: mr ph. Silvio, moderato, admin, vlada99, goranai

Odgovori
petar22
Novi član
Novi član
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 9:41 pm

alpecin sampon

Post od petar22 »

Pozdrav svima,
interesuje me da li alpecin sampon(onaj protiv opadanja kose) moze da se koristi bez preporuke dermatologa? Da li uporedo sa njim moze da se koristi sampon protiv masne kose odnosno peruti?

p.s. da i jos nesto, ako bih hteo da odradim testove u cilju utvrdjivanja uzroka opadanja kose da li bih trebao da odem pravo kod dermatologa ili...? Inace ja sam student, nisam iz Beograda, pa da li neko moze da mi kaze gde bih mogao da odem na pregled kod dermatologa(i eventualono cenu pregleda..), posto kada sam prosli put bio u studentskoj poliklinici i nisu nesto bili previse zainteresovani da pomognu, a sada sa ovim gripom, sumnjam da ce da se potresu oko necijeg problema sa kosom :roll:
Korisnikov avatar
SilverShark
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Sub Sep 29, 2007 6:18 pm

Re: alpecin sampon

Post od SilverShark »

Alpecin je dobar sampon i dermatolozi ga cesto preporucuju kod androgeneticke alopecije ali ako je ona problem tvog opadanja sam sampon nece mnogo pomoci jer se on koristi u kombinaciji.Mozes ga uzeti i sam,ali posto si pomenuo masnu kosu i perut mislim da bi trebao otici kod dermatologa jer mi ovo deluje kao da je u pitanju dermatitis a pre koriscenja bilo kakvih preparata protiv opadanja kose moras 'razmastiti' teme da bi delovali... A sto se tice peruti,jel krupna?
petar22
Novi član
Novi član
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 9:41 pm

Post od petar22 »