Draga tartufa
Mom je ocu dijagnosticiran mikrocelularni karcinom desnog plucnog krila pre nekih mesec dana otprilike.Strucnjaci u Kamenici su otpoceli sa hemoterapijom i primio je vec prvi ciklus terapije.Do 5.11. ove godine ne ide na terapije.Pitam vas sad kolko je to opasno.On se dobro drzi bodri vise on nas nego mi njega.Kako dalje?Sta mogu da ucinim za njega jos jer ipak sam laik u svemu tome znam samo koliko ga volim i koliko mi je strasno sto je to doziveo.Bio je pusac al vec nekih dvanaest godina ne pusi tako da sve malo vise lici na gnev boziji a ne na bolest.Inace on je 1949.godiste.Koliko je zaista potrebno i koliko dugo traje lecenje?Moze li se karcinom hemoterapijom odkloniti i ili ne?Zaista sam u tom esvemu laik i potrebna mi je pomoc......Unapred hvala
molim za pomoc!!!
Moderatori: moderato, vlada99, Dr Branislav
-
- Aktivan član
- Pridružio se: Sre Feb 28, 2007 7:12 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Draga ginne,
uobičajen hemioterapijski protokol za mikrocelularni bronhogeni karcinom je Etopozid/Platina. On se daje u dozama koje se izračunavaju prema telesnoj površini za svakog pacijenta ponaosob. Ciklusi se ponavljaju na 21 dan pa nema razloga za brigu( lekari su verovatno, izračunali termin sledećeg ciklusa).
Ova vrsta karcinoma dobro reaguje na hemioterapiju i već nakon III ciklusa se najčešće registruje potpuna remisija promena. na žalost, mikrocelularni karcinom ima i najveći maligni potencijal te su moguće i brze metastaze na udaljenim organima. Obično se ide sa 6 ciklusa a zatim sledi zračna terapija medijastinuma ( ukoliko nema metastaza). pozz
uobičajen hemioterapijski protokol za mikrocelularni bronhogeni karcinom je Etopozid/Platina. On se daje u dozama koje se izračunavaju prema telesnoj površini za svakog pacijenta ponaosob. Ciklusi se ponavljaju na 21 dan pa nema razloga za brigu( lekari su verovatno, izračunali termin sledećeg ciklusa).