Postovani,
Dok sam studirao primetio sam cudne izrasline na glavicu penisa, otisao sam u Studentsku polikliniku
u Beogradu na kozno gde su mi skoro trenutno konstatovali Tisonove zlezde.
Od tada je proslo pet godina, ozenio sam se i planiram porodicu. Supruga je otisla kod ginekologa
i konstatovali su joj da ima kondilome (HPV-6). Ja sam otisao kod urologa i na moje iznenadjenje
one iste izrasline koje se godinama nisu razvijale su okarakterisane, isto tako letimicnim pregledom
ka onda u studentskoj, kao kondilomi?!?
Saljem Vam slike koje su slikane danas i molim za jos koju dijagnozu...
http://img516.imageshack.us/img516/8632 ... 051um3.jpg
http://img125.imageshack.us/img125/7808 ... 061tb9.jpg
Unapred zahvalan!
DVE DIJAGNOZE Kondilomi i Tisonove zljezde!!!
-
- Novi član
- Pridružio se: Čet Avg 30, 2007 12:16 am
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Dve cileme....??
Imam 15 godina i iste pojave na ivici glavica penisa...poludecu....jel netko imao slicnih problema, kada preteram sa manstrubacijom malo me to pece i par puta sam imao kao sitni iscedak iz tih puhica.
Sram me ici lekaru...sta da radim, nisam imao sex odnosa do sada.
Hvala.
Sram me ici lekaru...sta da radim, nisam imao sex odnosa do sada.
Hvala.
Re: Dve cileme....??
Posto si mladji necu ti zameriti sto postavljas pitanje za sebe u okviru mog pitanja.srdjan55 napisao:Imam 15 godina i iste pojave na ivici glavica penisa...poludecu....

Mi nemamo iste pojave posto mene ne pece niti me je ikada peklo i nemam nikakav "iscedak"!!!
Molio bih jos jednom da neko ko je kompetentan pogleda slike i da dijagnozu posto planiram porodicu.
-
- Novi član
Dve dileme....Kondilomi ??? ili NE...
Hvala VANE, drago mi je sto mi ne zameras, ja sam pogledao tvoje dve slike , sve je identicno kao kod mene.
Malo me je obuzela nekakva " prpa "...oko sveg ovoga, ako je neko imao iste probleme zamolicu ga da mi posalje neki savet.
S mojim frendovima me blam razgovarat ....bojim se da me ne pocnu zezat ....
Pozdrav .....