Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 9 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Perikarditis
PostPoslato: Ned Maj 13, 2007 5:00 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Ned Maj 13, 2007 4:58 pm
Postovi: 13
Lokacija: Beograd
Tragajuci netom za informacijama koje bi mi bar malo pomogle naisla sam na ovaj simpatican forum.
Vidim da ovde ima dosta doktora pa se nadam da ce neko moci da mi pomogne malo i objasni neke stvari koje lekarima inace ne pada na pamet da objasne obicnom pacijentu.
Pre 2 meseca sam otisla kod lekara opste prakse kako bi mi dala uput da izvadim krv i proverim da li je sve u redu jer sam se osecala malaksalo, umarala sam se...i pomislila sam da sam malokrvna. Inace, tada sam imala i temperaturu oko 37,2 – 37,3 za koju sam (kao laik) smatrala da se vratila jer sam je imala i u januaru ali nisam obracala paznju na nju....tacnije, nisam je prelezala nego sam svaki dan isla na posao gde dozivljam konstantan pritisak i stres iz dana u dan.
Elem, doktorka opste prakse me pregledala, poslusala pluca i primetila da mi je puls visok...oko 125. Prvo mi je dala uput da proverim hormone stitne zlezde i da uradim analizu krvi. Analiza krvi je ok. Hormoni stitne zlezde (TSH, TT3, TT4 i titar anti-tireoglobulinskih antitela) su takodje ok...sve u okviru referentnih vrednosti osim TT3-koncentracije ukupnog trijodotironina koji je 2,8 nmol/L tj na gornjoj granici.
Nakon toga sam dobila uput za kardiologa gde mi je uradjen EKG i konstatovana nodalna tahikardija. Kardiolog mi je rekao da uradim holter i ultrazvuk.
Na osnovu holtera su „zabelezene epizode sinusne tahikardije, kao i pojedinacne SVES a zabelezene su i pojedinacne VES iz jednog fokusa sa R veoma udaljenim od T“. (pojma nemam sta je to, prepisala sam sa nalaza). Tada mi je kardiolog rekao da imam upalu srcane kese.
Ultrazvukom je ustanovljeno: