Poštovani,
Već 6 godina imam problema sa kožom na nogama. Naime, počele su da mi urastaju dlake prvo na potkolenicama pa na butinama. Od uraslih dlaka su se stvarali čirevi a posle njih bi ostajali hiperpigmentovani ožiljci koji se ne povlače. Pokušala sam da se samo brijem, nije pomoglo. Posetila sam 5 dermatologa u Beogradu, njih troje je reklo da će se samo povući sto se naravno ne dešava. Pošto sam student medicine razgovarala sam sa docentkinjom na Institutu za Dermatovenerologiju i ona mi je dala da pijem antibiotik 6 nedelja nakon cega su čirevi prestali da se pojavljuju. Savetovala mi je da uradim lasersku epilaciju što sam i pokušala. Bila sam na 6 tretmana da bi mi dermatolog koja to radi rekla da misli da nema smisla nastavljati s obrzirom da mi dlake jako slabo reaguju na tretman. Koža mi izgleda bolje nakon tih tretmana ali i dalje postoje potkožne, duboko urasle dlake kao crne tačke koje ružno izgledaju.
Kada dugo ležim ili držim noge podignute koža izleda prihvatljivo ali čim ustanem i dugo stojim svi stari ožiljci kao da se prepune krvlju i to užasno ružno izgleda, kao da mi je neko zgulio kozu s nogu.Takođe imam jako izražen venski crtež na nogama i delimično proširene vene a tek mi je 22 godine.
Da li bi neko mogao da mi pomogne sa ovim problemom, ili ima ideju sta je uzrok? Stvarno sam očajna jer sam svako leto depresivna i plačem kad vidim kako druge devojke imaju lepu kožu a ja dajem sve od sebe da rešim ovaj problem i nema nekog značajnijeg efekta. Da li je to možda posledica poremećaja cirkulacije u kombinaciji sa lošim kvalitetom kože?
Hvala unapred
Urasle dlake i oziljci na nogama
Moderatori: mr ph. Silvio, moderato, admin, vlada99, goranai
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Jun 27, 2016 9:16 am
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 9
Re: Urasle dlake i oziljci na nogama
Potovana koleginice,