Clan foruma aa_aca, alep clanovima!

Deo Foruma za sva pitanja iz oblasti oboljenja, traumatskih stanja, tumorskih procesa na koštanom sistemu. Diskusije o ortopedskim hirurškim stanjima, degenerativnom reumatizmu, akutnim i hroničnim oboljenjima koštanog ili zglobnog dela lokomotornog aparata. Saveti o primeni fizikalnih procedura i kineziterapije.

Moderatori: vlada99, ModeratA, moderato

Odgovori
Bobilica
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Čet Avg 01, 2013 11:24 pm

Clan foruma aa_aca, alep clanovima!

Post od Bobilica »

Javljam se jer ne mogu da cutim posle svega sto sam procitala na ovom forumu...
Da se predstavim, ja sam studentkinja koja je odslusala petu godinu medicine na medicinskom fakultetu u Novom Sadu, ostala mi je jos sesta godina... Polozila sam niz predmeta koji su mi pruzili solidno znanje iz oblasti medicine. Kada citam sta sve u naslovu naveden clan pise po ovom forumu, dodje mi da placem! Gomila neutemeljenih recenica. Molim vas, ljudi, ne slusajte coveka koji nema apsolutno nikakve veze sa medicinom! Ako treba, citiracu delove teksta u kojima lupa gluposti, kad moram tako da kazem, i za svaki deo cu pruziti informacije koje govore koliko on covek pojma nema. Molim vas svim srcem da njegove savete ne shvatate ozbiljno, ukoliko imate neke tegobe, javite se vasem lekaru. Ne vidim nista lose u tome da neko posavetuje da treba zdravo ziveti, ali da daje sebi pravo da nagadja od cega je nastala bolest bez ikakvog medicinskog znanja je nesto sto bi zakonom trebalo zabraniti... U svim oblastima se javlja, pedijatriji, stomatologiji, onkologiji... Tuga! Jos jednom apelujem na sve korisnike ovog foruma da ono sto procitaju ovde uzmu sa velikom rezervom, za sve nedoumice, javite se vasem lekaru!

Read more: http://www.doktor.rs/forum/pitanja-odgo ... z2anbruYEV
terapeut
Aktivan član
Aktivan član
Pridružio se: Uto Dec 05, 2006 7:05 pm

Re: Clan foruma aa_aca, alep clanovima!

Post od terapeut »

:D Welcome to the house of fun!!!
Bobilica
Aktivan član