Prije svega pozdrav , zelio bi ako neko zna odgovor na moje pitanje da mi pomogne . Unaprijed hvala .
Mozda prije 2 godine sam povredio koleno na utakmici , trenirao sam fudbal , tada mi se pojavio veliki otok i nisam mogao nogu da previjem niti da je koristim skoro mjesec dana , kasnije se to polako saniralo . Odlazio sam kod doktora on je prvo rekao da treba tu vodu iz kolena da mi izvade al na to nisam pristao , otok se povukao i noga se postepeno oporavljala . Kasnije sam ponovo otisao kod istog doktora i rekao je da mogu poceti sa treningom al ja jos nisam moga da trcim lagano . Sada nakon 2 godine sam prestao sa treniranjem fudbala i igram rekreativno . Noga mogu reci da se oporavila do nekle jer koristim steznik , misic mi jos nije cvrst kao na drugoj nozi i primjetno je tanja , dok uz sve to kada je ispravljam krca i jos nemam bas dovoljno snage u njoj . Mislim da je problem u ligamentim i ako sam laik . Ako je sta bitno 190cm-85kg-aktivni sportista . Interesuje me dal sad moze operacija ili sta vi predlazete , jos jednom hvala !
Povreda kolena
Moderatori: vlada99, ModeratA, moderato
Re: Povreda kolena
А шта да оперишеш када је све у реду?
Нога мора да буде тања када је мало користиш и највише ослањаш на другу.
Ако стезник носиш стално није чудо што ти је колено слабо.
Мораш да одеш до физиотерапеута да ти покаже вежбе за јачање.
Препоручујем ти и да набавиш један јак магнет и да га по цео дан носаш на колену. Многоструко ће убрзати регенерацију ткива. Прочитај на мом сајту шта сам у здравственим саветима писао о магнетима, мегнетном пољу и зглобовима.
Нога мора да буде тања када је мало користиш и највише ослањаш на другу.
Ако стезник носиш стално није чудо што ти је колено слабо.
Мораш да одеш до физиотерапеута да ти покаже вежбе за јачање.