Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Infekcija noge posle uboda na trn ruze, nekroza
PostPoslato: Sub Jul 18, 2020 1:28 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Ned Jul 17, 2011 1:47 pm
Postovi: 33
Pre godinu dana moja majka ( 76 g ) je posle uboda na trn ruze bila na pregledu kod doktora vaskularnog hirurga geze.... u zrenjaninskoj bolnici koji joj nije na vreme postavio pravu dijagnozu i prepisao terapiju antibioticima a ja sam kao laik video da ke u pitanju neka infekcija posto joj je deo potkolenice oko mesta uboda bio modar, kasnije je iz te rane pocelo da curi neki gnoj ( sukrvica i sl. ) a doktor geza joj je pre dva meseca dao neke kreme i sprej da nanosi na taj predeo. Skoro cela potkolenica je bila plava, tu ranu je sama previjala a delovi potkolenice su poceli da se listaju i otpadaju. Kada je ne mogavsi vise da ceka otisla u urgentni centar dermatolog je poslao hitno na hirurgiju gde se taj isti doktor geza cudio kako joj rana vec nije sanirana. Tamo je primljena da lezi, rana joj je hirurski ociscena, nosila je neki vakum na tom mestu nekoliko dana i evo vec dve nedelje ceka operaciju presadjivanja koze sa "debelog mesa" . Ja sam sva ta da izvinete govn. prijavio ministarstvu, inspektor je reagovao i trazio kontrolu direktora bolnice. Ko je po vasem misljenju kriv za nekrozu noge izazvanu ocigledno infekcijom, sta je stvarno u pitanju ( na internetu sam procitao da je zivotno ugrozena, stepen prezivljavanja... ) i da li je moguce da ona ceka vec dve nedelje na operaciju presadjivanja koze sve pod izgovorima da su doktori zauzeti valjda nekim ne toliko hitnim estetskim operacijama...?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Infekcija noge posle uboda na trn ruze, nekroza
PostPoslato: Ned Jul 19, 2020 11:18 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Sre Apr 19, 2006 12:02 am
Postovi: 1525