Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Gentamicin - nemogucnost samostalnog hodanja
PostPoslato: Pon Mar 22, 2021 2:30 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pon Mar 22, 2021 2:01 pm
Postovi: 2
Mama ima 66 godina i zbog urinarnih infekcija cestih je prvo zavrsila u bolnici na 10ak dana. Posle desetak dana se infekcija Klebsiellom vratila pa je dobila Gentamicin 7 injekcija od 80mg na 48 sati zbog bubrezne hronicne slabosti (radjena provera azotnih materija posle trece injekcije, pa je odobreno jos te 4 injekcije).
Problem sa ravnotezom nastaje 7 dana po primanju zadnje doze Gentamicin sto je bio sad i cetvrtak. Do danas (ponedeljak) vidim da se stanje ne popravlja. Zapravo pogorsava. Mnogo se zanosi kad ide do wc-a. Bukvalno ne moze sama. Drzi je pod ruku neko od ukucana. Vidim da me povuce par puta na putu do wc-a sto je nekih 15ak metara. Kaze da oseca zanosenje i nestabilnost pri hodu, a u mirovanju ako naglo okrene glavu ili ustame iz lezeceg u sedeci polozaj dolazi do tog nekog zanosenja. Negira da se slika pomera, samo subjektivni osecaj zanosenja nekog. Pritisak sam merio negde oko njene standardne vrednosti je bio 120/60 (visoka 156, tezina 50kg).

Da li je moguce da je to od Gentamicina? Iako jeste sta da radim? Od poslednje doze je sada vec proslo 11 dana. Da li pomaze neka injekcija kortikosteroida ili vitamina (sto sam nasao na nekim forumima) da se da odmah? Moze li ravnoteza da se oporavi?
Ne primecuje nikakvu razliku u kvalitetu sluha samo da napomenem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gentamicin - nemogucnost samostalnog hodanja
PostPoslato: Pet Mar 26, 2021 1:48 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pon Mar 22, 2021 2:01 pm
Postovi: 2
Moze li mi iko pomoci?
Neko misljenje?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Gentamicin - nemogucnost samostalnog hodanja
PostPoslato: Ned Mar 28, 2021 10:35 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Sre Apr 19, 2006 12:02 am
Postovi: 1514
Moze biti od gentamicina, ali svakako ne treba razmisljati i vagati nego sto pre kod ORL na pregled pa ce se videti sta dalje


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: