Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: 2 godine posle infarkta..
PostPoslato: Pon Nov 30, 2015 2:24 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 1:19 pm
Postovi: 1
Srdačan pozdrav..

Ja sam doživeo infarkt pre 2 godine (u 29-oj). Bol nije bio bas neizdrživ i mislio sam da imam grčeve ili ušinuće jer sam tih dana bio napolje. Na sreću ili ne simptomi su se povukli u roku od 5 minuta. Potpuno isti bol sam osetio na poslu nedelju dana kasnije kada sam i nakratko izgubio svest. Tada sam znao da je stvar ozbiljna i otišao u urgentni gde mi je izvršena kataterizacija i ugradjeno mi je 2 stenta. Naravno svi su se zajedno sa mnom šokirali na to.

Što se mene tiče živim relativno zdravim životom, ne pušim ne pijem, vegetarijanac sam 5 godina (profesor koji me je pratio nije mogao da veruje),..sa druge strane po nekim stvarima ipak spadam u rizičnu grupu; moj deda je umro od posledica infarkta u 51-oj godini
ali je živeo izuzetno neuredno (stres,cigare,alkohol,...) imao sam nešto viška kilograma (visok 182, preko 90kg) koje sam nabacio prilikom promene ishrane kada sam malo više testenina uveo. Zanimljivo je to da kod mene sve ide na stomak. Dakle nisam krupan u nogama, rukama i licu. Takodje, imam nezgodan posao (filmska produkcija) gde sam u kancelariji po par meseci, pa mesec dana na terenu gde se radi po 14 sati dnevno pod velikim stresom. I konačno, privatno sam bio izložen velikom stresu, i što je najgore po rečima doktora sve sam to potiskivao i trudio se da racionalizujem stvari i budem staložen.
Oni su smatrali da je to osnovni razlog koji je izazvao tako nešto.