Samo kratko:
Što se tiče kampanje na B92 o bezbednosti saobraćaja, moram da se složim da je izuzetno degutantna i morbidna. Povrh svega, mislim da neće postići efekat koji bi trebalo. Ako država hoće efekat, neka poveća novčane kazne za prekršaje, neka oduzima vozačke dozvole na duže periode, a što se alkoholisanosti tiče, to je barem lako: 0 promila.
Uostalom, svi znamo da u saobraćaju ne zavisi sve od nas. Mogu ja voziti idealno, školski, po svim mogućim propisima, mogu vezati i pojas, ali ako se u mene punom brzinom zaleti neki "tatin sin" u "hameru", od mene će ostati samo flekica. Čemu onda reklama?
S druge strane, mislim da je kampanja za borbu protiv raka dojke u vidu te, sada već notorne reklame izuzetno efektna. Mislim da je uspela da šokira onaj deo javnosti kojoj je namenjena. Ako neko ima vremena za frizera ili pedikira, onda valjda može da se, ako ništa drugo, samopregleda jednom mesečno. U ovom slučaju, spot ima smisla zato što se bavi nečim što bi trebalo da predstavlja ličnu odgovornost svake osobe ženskog pola.
Ukratko: ne mogu da utičem na to da li će neki pijani-drogirani-obesni mamlaz da se zaleti u mene na putu, ali mogu da se brinem barem o svom zdravlju. Ovo drugo zavisi samo od mene, tu mogu da imam barem nekakvu kontrolu.
PS Imala sam 6 godina kada sam na TVu gledala film "Mi deca sa stanice Zoo". Narednih par dana sam bila izuzetno naježena, ali zato u životu nisam probala ni cigarete, ni alkohol, ni narkotike. Možda (stavljam akcenat na "možda") pravovremena trauma može da bude korisna na duge staze.
