Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 9 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Izraslina na licu
PostPoslato: Ned Dec 08, 2019 1:28 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Ned Dec 08, 2019 12:19 am
Postovi: 2
Dobar dan! Pre 3 nedelje napipao sam na granici izmedju podocnjaka i obraza (negde u blizini jagodicne kosti) izraslinu (kuglicu, velicine otprilike kao zrno graska). Mislio sam prvo da je potkozna bubuljica, te se prvih par dana nisam uzrujavao, ali me je brinulo to sto me potkozne bubuljice inace bole, ali ovo ne boli. Posto sam inace student, a u poslednje vreme su bili kolokvijumi nisam imao vremena da odem ranije kod lekara, te sam nakon svega, s obzirom da je proslo 3 (mozda i 4 nedelje) odlucio da odem lekaru (ali imam uzasan strah). Naime, kuglica kao sto rekoh nije velika, otprilike je kao zrno graska, vezna je za spoljni sloj koze (ako sam dovoljno jasan, ona moze da se pomera zajedno sa istim). Sada sto se tice tvrdoce kuglice, ne mogu precizno da kazem (posto ne znam sta bi konkretno bilo tvrdo, a sta meko), ali eto mogu reci da je tvrdoce otprilike kao plih koji se tek javi na prstu kad se izgorimo, sto znaci nije tvrda, ali nije bas ni meka nesto narocito (mada je meksa od bubuljice). Isto, imam osecaj da kada je sa prednje strane pritisnem, ona se spljosti (ne potpuno, ali donekle), ali se naposletku vrati (odatle mozda analogija vezana za plih). Nisam siguran da li je veca u odnosu kakva je bila na pocetku, jer zbog straha ne mogu da procenim, u osnovi iako jeste veca onda nije puno porasla (mada ne mogu sa sigurnoscu da kazem tacnu procenu, jer sam slab u procenjivanju). Jos mogu reci da sam malo vise jeo u tom (i uopste u poslednjem periodu) te sam se i malo ugojio (ne znam da li je ova informacija bitna, ali ne skodi spomenuti). Takodje, moja majka je u mojim godinama 2 puta operisala masno tkivo na kapku, pa sad ne znam da li bih i