Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata

Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autor Poruka
 Tema posta: bericht uw persoonlijke verbinding
PostPoslato: Sre Jan 15, 2020 9:21 am 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Dec 20, 2019 10:30 am
In andere duursporten hebben Olympische langlaufers nog hoger gescoord, hoewel niemand ooit 100 heeft gekraakt. Persoonlijk heb ik alleen de bovenste jaren 70 bereikt toen ik werd getest.

Maar dit bracht me ertoe na te denken, hoe zou een mens het opnemen tegen een dier, zoals een cheetah of een volbloed renpaard? (We hadden net de Kentucky Derby.)

Blijkt niet Nike Air Force 1 Dames zo goed.

Renpaarden hebben een extreem hoge VO2 max van 180, vooral omdat hun harten zo groot zijn als basketballen en enorme hoeveelheden zuurstofrijk bloed door hun systeem kunnen pompen. Cheetahs daarentegen zijn sprinters die zijn ontworpen voor korte bursts, dus hun VO2 max-niveaus zijn lager dan elite menselijke duursporters.

Dus wie is het die de wereld regeert als het gaat om uithoudingsvermogen? Je hebt er misschien een in je huishouden. Honden hebben een enorm hoge VO2 max-score. De Iditarod Trail Race-sledehonden zijn misschien wel de sterkste dierenatleten ter wereld, sommige registreren VO2 max-niveaus van meer dan 200!

Hoe weet ik dit? Omdat het boek waar ik het voorwoord aan schreef Born to Run: Athletes of the Iditarod heet.

Dit is de afhaalmaaltijden: veel coaches adviseren dat als je wilt verbeteren, je Nike Air Max 95 Donna moet trainen met iemand die sneller is dan jij. Dus trek je favoriete snelle Fido aan en ga op pad!

Ik denk dat het meer een run was dan een race, want er waren geen D-tags of andere timing dan de klok. We liepen allemaal als een groep, wat heel leuk was. De race is om het bewustzijn over het 9/11 Memorial te vergroten en vrijwilligerswerk aan te moedigen. Het liep langs de West Side Highway, omhoog rond Battery Park en eindigde vlak bij Adidas Superstar Mujer Ground Zero. We liepen recht op het normale West Side-pad en het was (voor zover ik kon zien) niet gesloten voor het publiek. Ik zou PISSED zijn als ik was gaan rennen en er was een grote race op mijn normale looproute. (Goed dat ik de race rende.)

Tegen het einde begonnen twee van mijn collega's tegen elkaar te racen ... en ik schopte het in om langs beide te racen. Gedaan.

Doelen zijn moeilijk Nike Roshe Run Damen te bereiken, vooral als je er geen hebt. Het is gemakkelijk om dingen te zeggen als: "Dit jaar ga ik fitter worden" of "Dit jaar ga ik meer kilometers maken", maar zonder een kwantificeerbaar doel om te streven naar succes is er geen manier om succes te meten.

Mijn recept voor het bereiken van een doel is gebaseerd op het motto: 'Houd nooit op met verkennen'.

Dit is hoe het werkt. Begin met je aan te melden voor een race die je Adidas Zx 750 Womens verder laat gaan dan ooit tevoren. Als u bijvoorbeeld een 5K hebt uitgevoerd, registreer u dan voor een 10K. Als je een 10K hebt gelopen, pak dan een halve marathon. Als je een half hebt gelopen, meld je dan aan voor je eerste marathon. En als je een marathon hebt gelopen, probeer dan een ultra.

Kies vervolgens een goed doel waar je gepassioneerd over bent en beloof geld in te zamelen voor dat doel. Zorg ervoor dat het iets is dat je leven op een zinvolle manier heeft geraakt.

Stuur ten slotte een e-mail naar je vrienden en familie waarin je je race-intenties en je toewijding om dit waardevolle doel in het proces te ondersteunen uitlegt. Zorg ervoor dat in het bericht uw persoonlijke verbinding met dit specifieke goede doel wordt uitgelegd. Natuurlijk worden mensen altijd getroffen voor donaties, maar je gaat een uitdaging aan Nike Air Max Thea Femme die groter is dan alles wat je eerder hebt gedaan. Dat verdient speciale verdienste.

Nu zul je niet alleen een verplichting hebben, maar ook verantwoordelijkheid - twee essenti?le ingredi?nten voor het bereiken van een doel. Er zullen minder gemiste trainingen zijn, geen compromissen meer en minder halfhartige inspanningen. Je hebt mensen die afhankelijk zijn van jou en er staat veel op het spel. Je kunt deze andere mensen niet teleurstellen en jezelf niet teleurstellen.

Vrh

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Izdvajamo za vas:

Sva vremena su u UTC + 2 sata