ILIZAROV
Moderatori: ModeratA, moderato, vlada99
-
- Novi član
- Pridružio se: Ned Sep 30, 2007 12:12 am
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
ILIZAROV
Imam prelom levog humerusa te mi je stavljen Ilizarov aparat,medutim i sam kao laik sam video na prvoj kontroli nije dobro namesten.Nosim ga pet meseci i nedolazi do srastanja kostiju.Sada vec pocinju nesnosni bolovi i hocu da ga skinem posto nema napretka u oporavku,a po preporuci drugog doktora da ugradimo sipku koja se zakljucava.Da li neko ima iskustva sa ugradenom sipkom i koja je preporuka za daljni oporavak.
-
- Novi član
-
- Novi član
Mene je isto operisao Tomic! Nisam strucan da te posavetujem sta da radis,ali koliko ja znam Ilizarov aparat je najbolji za zarastanje kosti! Kako si slomio nogu? I posle koliko od povrede si operisan?Na koliko kontrola si bio do sada i sta ti je doktor rekao? Kako je on zadovoljan sa snimcima?
Da li hodas? Koliko imas godina i odakle si?
Ja sam iz Beograda !
Da li hodas? Koliko imas godina i odakle si?
Ja sam iz Beograda !
-
- Novi član
- Pridružio se: Pon Okt 01, 2007 8:53 pm
-
- Novi član
Cao Branislave!
Samnom u sobi je bio covek koji je isto imao prelom nadlaktice,operisali su ga u kragujevcu i nije htela kost da mu zaraste! Dosao je na Banjicu i onda su mu stqavili Ilizarov i sipku kroz kost! Sad je pocelo da mu zarasta i mnogo se bolje oseca.Imao je takodje jake bolove!
Sipka kroz kost je njemu pomogla!
U Rusiji se i dalje radi sa Ilizarovim aparatima,bar koliko ja znam!
Evo ti jedan sajt pa ga poseti!
www.ilizarov.ru
Pozdrav! Javi se obavezno posle Banjice!
Samnom u sobi je bio covek koji je isto imao prelom nadlaktice,operisali su ga u kragujevcu i nije htela kost da mu zaraste! Dosao je na Banjicu i onda su mu stqavili Ilizarov i sipku kroz kost! Sad je pocelo da mu zarasta i mnogo se bolje oseca.Imao je takodje jake bolove!
Sipka kroz kost je njemu pomogla!
U Rusiji se i dalje radi sa Ilizarovim aparatima,bar koliko ja znam!
Evo ti jedan sajt pa ga poseti!