Po 5ti put 'iskocilo' koleno
Moderatori: ModeratA, moderato, vlada99
Po 5ti put 'iskocilo' koleno
Hteo bih da pitam nekog iskusnijeg za savet, naime, pre otprilike godinu dana, i vishe, mi je prvi put na kosharci iskochilo koleno, cela stvar se odigrala jako chudno, bio sam sam, trchao u kontru i osetio strachan bol [vishe chudan nego jak], i kao da mi je potkolenica otishla na spolja i vratila se. . . Posle toga naravno nisam mogao da hodam 2-3 dana, onda sam josh toliko copao. . . Otishao sam na studentsku polikliniku, gde me i nisu bash najozbiljnije shvatili, dali su mi nekih 10ak terapija, i vezbe, realno gledano te vezbe i nisam radio bash preterano uchestalo, ali sam zato chim sam mogao, pocheo da trchim, i taman kad sam mislio da sam spreman da nastavim da igram, nisam igrao ni 6-7 minuta i opet isto. . . Koleno mi je od tada iskochilo josh 3-4 puta, jednom van bilo kakve sportske aktivnosti, samo sam se okliznuo. . . Mozda je problem moja tezina, koja je dosta velika, 103kg na 190cm. . . Sada sedim za notebookom, drzim led na kolenu koje mi je iskochilo pre 3 dana, i zanima me da li neko ima preporuku gde da odem, kome da se obratim, ili savet, kako ovaj put da se oporavim, da bih konachno mogao da zaigram lepo opet kosharku??? Imam 22 godine, chisto radi nekog orijentisanja... Hvala u napred!
-
- Stalni član
- Pridružio se: Čet Mar 03, 2005 11:42 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
- Kontakt:
Bilo bi dobro da se javite ortopedu na pregled.
Po ovome sto opisujete, najverovatnije je da je "iskocila" casica, ili da je ostecen meniskus pa se neki njegov deo "zaglavio" izmedju zglobnih povrsina. I u jednom i u drugom slucaju je verovatno doslo do spontanog "vracanja na mesto", ali to ne znaci da ce uvek biti tako.