Drushtvo malo, ali odabrano
Martatice, lepooo se prooovveeediiii! Djoljika, ne spavaj na radnom mestu. Jesika, dushice, vezbaj kuckanje u lezecem polozaju. Neee, nisam rekla tuckanje! Dorijane...ups...Glorijane, џаст рилекс, ima da uzivash sa nama, obecavamo!
ma kuckanje mi bash fino ide kako sam josh amater,a za tuckanje eeeesestro slatka to malo tezhe,ali...brzo se oporavljam nadoknadicu ja to,pozzzzzz ps.sanyalici lep provod na Zhenevskim jezerima zhelim i da se shto pre vrati a ostale alapicherose pozdravljam
nije srecan onaj ko ima shta zheli,
nego onaj koji ne zheli ono shto nema
Džesi Sanyalica se zbunila mislila je kuuuuckanje za Uskrs a tuuuuckanje kada ozdraviš Ne zameri joj uzbuđena je zbog tih predavanja i putovanja a i ove žurkeee...
Ona misli da se izvukla sa onim kokicama A obećane štrudle, čange-lange, sirnice....?????
Tjuj ba? Ona bi sirnicu u ponoc, a ovamo pazi shta ruchka c c c
E sad , mislim da bi jedna shtrudlen bash legla u ovo gluvo doba...
Eto otkricu ti tajnu dobrrreee shtrudle, ali na PP iskljuchivo i moracesh da mi vrnesh onaj chek blankirani shto sam ti dala pre nego shto je pala prva klapa
Ja ruckam sirnicu a onda vežbam pesnicu...ups pesmicu
Štrudlen otpada dok se ne pojave Martat, Jesy Imam iznenađenje za vas Tamaraft je obećala nešto
PP moooože aaaaa pare nevrćem , trebaju mi bona
Poslednja izmena od Dj.Olivera u Sub Sep 06, 2008 12:17 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Jojjj koliko je to vec sati jbt
Pa ja ujutro putujem! Odoh, bar malko da pajkim...sve je spakovano. I ne radujem se bash putovanju, jer mislim da necu imati puno vremena za uzivanje, ali svaka promena prija Vracam se za koji dan...do tada budite mi pozdravljene. MNOGO CETE MI NEDOSTAJATI NE MOGU BEZ VAS JUBI VAS VASA SANAJICA, MIJE MOJE DEVOCICE BUC BUC BUC CMOK CMOK CMOK I JEPO MI PAJKITE
P.S.Javljacu vam se, ako budem mogla...bar uveche
Nemoj preterivati sa javljanjem dugo sedenje za kompom loše utiče na ganglije