Ti si moja duša!!!!!!!! Saaaama da upišem sumu???? Potrošila sam svu ušteđevenu a treeeeba mi para za "neki" kurs Kako koji kurs??? Skraćeni kurs za glumce Plavušu imaš, Martat će se ofarbati u plavo ako treba aaaaaa bilder, bilder.....Setila sam se Hary je student, treba mu para Prihvatiće ulogu oberučke
Dobro jutro devojke moje
Strasan problem imam ali cu se bas potruditi da ga resim.U odnosu na vas imam najmanji procenat poslatih poruka dnevno
Andjolina je ubedljivo prva!!!!!!!!!
Sanyalica druga
A ja,ah....cutacu...dok vas ne prestignem
snsara napisao:Vidim Oliverka krenule te "cajne" al si ti to izdrzala momacki ako, ako i mama sina za vojsku ima
Sanyalice te varijante cak i ukrsteno fontana + muzika + igra svetla ima i u Stadtpark - u u Hamburgu, al Nemci si bolju (ipak manje ustogljeni) od Svajcaraca. To je u Hambrugu aktuelno do oktobra.
Da vidish snsara kad je jesy pisala da za Slavu pije chajne?Ja mislila kobasitze? Onda su objasnile da se iz tih tkzv chasha chajnih pije kako reche JESY "mekana" rajkija
"Ne jadikuj mnogo nad sitnim bolovima, jer bi sudbina mogla početi da te leči - krupnim."
Neruda
Dj.Olivera napisao:Drage moje drugarice HVAAAALLLAAAA vam na ovim lepim porukama, "pozdravima i čeeestitkama" Još sam u frci ali ne mogu da ne prozujim kroz forum i čitucnem šta se dešava Vidim da ćemo imati prinovu ( bebebe...bebebebebe...) i čestitam mama Ruži . Snsara sada će Sara imati sa kim da se igra dok mi cugamo. Martat, gde si ti sinoć da cugnemo neku "čajnu"???????? Ja sam prestala da brojim posle šest "ukrštenih" viskija Došla sam do genijalnog otkrića. Možeš popiti "X" čašica alkohola i da ostaneš trezan pod jednim uslovom: Ne konzumirati čvrstu hranu ( najmanje dva dana ) , ne spavati, mnogo igrati, pevati i piiiiitiiiii .... Sanyalice- spavalice nadam se da ovih dana sanjaš samo lepe snove i da ćeš se probuditi
Mikalji se vratio muž sa službenog puta i uživaaaaa