Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Zaključan forum Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 4 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Kriza posle prestanka uzimanja lekova!?!
PostPoslato: Uto Nov 15, 2005 9:51 pm 
OffLine Aktivan član Aktivan član
Pridružio se: Uto Nov 15, 2005 9:42 pm
Postovi: 101
Oko 8 meseci sam uzimala Zoloft i Rivotril.
Pre 10 - ak dana sam prestala, naravno ne naglo, ali bez icije pomoci i saveta.
Usledele su jake vrtoglavice, osecaji presecanja u glavi, kao pred onesvescivanje...
Poslednja doza mi je bila cetvrtina Rivotrila od 2 mg i trecina Zolofta od50 mg.
Da li sam prerano prestala sa lekovima?
Zbog sraha sam morala da se vratim Rivotrilu, pa ga sad uzimam svaki drugi dan, 0.5 mg.
Ne osecam se najbolje.
Pitam se da li je trebalo da prekinem sa njim a nastavim sa Zoloftom...!??

Bila bih veoma zahvalna kada biste mi dali savet koju kolicinu sada da uzimam i koja bi vodila definitivnom skidfanju sa lekova.
Veoma bih zelela da ih seoslobodim!

HVALA!
[/b]


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Uto Nov 15, 2005 11:51 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Dec 24, 2004 2:27 pm
Postovi: 97
Lokacija: Beograd
Razumem te, sto zelis da se oslobodis lekova. No i pored tvog stanja, moras da vezbas strpljenje. Pokusaj da se prebacis, uz savete psihijatra na neki laksi lek. Drugi nacin, koji ja ne preporucujem je teranje inata problemima. To je tezak i rizican put, sto ne znaci da nije moguce tako resiti problem. Ipak, predlazem ti strpljenje, pa laksi lek, pa strpljenje, pa lagano skidanje sa lakseg leka. I dogovore o tome sa psihijatrom!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Nov 17, 2005 3:43 pm 
OffLine Aktivan član Aktivan član
Pridružio se: Uto Nov 15, 2005 9:42 pm
Postovi: 101
Da, razmisljala sam o tome...
Samo, sada je jako bitno naci dobrog psihijatra...
Poslednji je bio nekako nezainteresovan...
Odlagao susrete...
I zato sam, na kraju, ja prestala njemu da se javljam.I odlucila da nastavim sam a sa smanjivanjem doze.Mada opet, shvatila sam da je potrebna podrska...I znanje, koje ocigledno nemam.
A varijanta slabijeg leka me plasi.Jer, prosla sam ksalol, bromazepam, leksilijum...I ne bih vise...

Sve u svemu...Mnogo ti hvala na odgovoru...
Ono sto mene jos zanima, da li znas tog - "dobrog" psihijatra...!?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Nov 17, 2005 5:34 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Pet Dec 24, 2004 2:27 pm
Postovi: 97
Lokacija: Beograd
Da, ukoliko si u Bg-u i ukoliko si student, javi mi se na pp, mozda nije fora da pravim javnu reklamu.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Zaključan forum Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 4 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: