Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: trnjenje dlana lijeve ruke
PostPoslato: Sre Jan 14, 2009 8:50 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sre Jan 07, 2009 3:13 am
Postovi: 13
Pozdrav

Imam vec dugo, oko 2 godine problema s preskakanjem srca, panicne napade, napet sam cesto... mozda i hipohondar, stalno me nesto zeza

Dr. mi je propisala th. propranolol 2x1/4 i helex 2x1 To sam koristio jedno vrijeme bilo mi je dobroi odlucim da se skinem s toga. Koristim trenutno helex po potrebi , otprilike 1 tabletu dnevno, i 1/4 cak i manje propranolola dnevno.
Brine me sto imam i dalje preskakanja kao i prije, i to sto su mi vene na sakama nekako cudno prosirene.. U lijevom dlanu osjetim trnjenje, povremeno.. nekad i u ledjima niz kicmu.. pritisak mi je ok, iako kad pojedem nesto slanije skoci i bude mi slabo... Da kazem da nemam bas kondiciije, pusac sam al ne pusim mnogo... Brzo se umaram Srce mi zadnjih dana jako lupa, a i prije se isto desavalo..
Najvise me dakle brinu te vene po rukamanekad se smire nekad su prenapuhane, osjecam kao da ce mi kapilari na dlanovima popucat.
Prije 7 mjeseci sam radio ultrazvuk srca i sve je bilo ok.. ekg cesto radim i nema nikakvih problema... aritmije su samo kada se ne krecem, u stanju mirovanja. Doktori uvjek kazu na nervnoj bazi.
P.S. Da li kriva kicma moze uzrokovati ovo s venama ( imam blag skoliozu u lijevu stranu u predjelu thorakalnog dijela kicme) ili su vene sire radi napetosti??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 12:05 am 
OffLine
Stalni član
Stalni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 01, 2007 12:38 pm
Postovi: 3015
s obzirom da je kardioloski pregled bio u redu beta-blokator (propranolol) treba ISKLJUCITI! on vise nije u protokolima panicnog poremecaja-daje se samo kada postoje kardioloski razlozi! ovaj lek ne smete naglo da prestanete da pijete, nego isplanirate da u roku od 10-tak dana polako smanjujete dozu.
sve tegobe koje osecate vama zadaju probleme, otezavaju zivot, ali prva stvar koju morate shvatitit u borbi protiv njih je da ih u vasem slucaju proizvodi "glava"! shodno tome -izlecenje se u vasem slucaju nalazi u vama samima-uz pomoc dobrog psihijatra koji se bavi panicnim poremecajem! obilazenje kardiologa, fizijatara, neurologaitd.. je gubljenje vremena pre svega (ucvrscuju se pogresni obrasci ponasanja) a i novca...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 12:25 pm 
OffLine
Stalni član
Stalni član

Pridružio se: Sub Maj 05, 2007 12:41 pm
Postovi: 1224
Hvala lepo, kolega! :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jan 17, 2009 10:43 pm 
OffLine
Stalni član
Stalni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 01, 2007 12:38 pm
Postovi: 3015
nema na cemu! :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 

Izdvajamo za vas:



Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 41 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: