Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 23 Posta ] 
Idi na stranicu   1, 2  Sledeća
Autor Poruka
 Tema posta: Neravnoteza, zujanje...
PostPoslato: Čet Jun 29, 2006 10:50 am 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Sre Nov 12, 2003 2:00 am
Postovi: 61
Studiram u Novom Sadu, prvo sam se obratio studentskoj klinici...

10-14.06. povremene glavobolje, malaksalost.... ispiti, jos po neki problemi, uglavnom stresno.

15-16.06. glavobolja, se nastavlja opsta malaksalost, blaga mucnina ali samo blaga, temperatura 37.2, i sto me najvise zabrinjava "gubitak ravnoteze" ja bih to vise opisao kao osecaj "pijanstva" pri hodanju i neravnotezu pri trzajima glava(vrata). Ali ne vrte se zgrade oko mene. Znaci nikad se ne pojavljuje u mirovanju...

17. Doktor opste prakse: preporuka piti dosta vode, mirovati,blaga ishrana voce povrce, vitamin c+febricet+cliacil(za blazu upalu grla)

18. Simptomi isti, temperatura do 38

19.Kontrola: bris grla + da izvadim osnovne nalaze krvi i mokrace

20. Simptomi isti, i dalje neravnoteza pri hodanju, zanosenje

21. Kontrola: nalazi krvi mokrace skroz uredu, bris uredu, temperatura uredu, bez glavobolja ali i dalje neravnoteza... --->> uput ORL doktoru

22. ORL doktor> bez jasne dijagnoze, preporuka mirovanje do 30.06. A onda tek eventualno zakazivanje pregleda oko uha, i eventualno zakazivanje za neurologa za kog bi dosao na red za 20-25 dana zbog zakazivanja, i eventualno ortopeda na pregled.
Lekovi: Urutal 2x1, beviplex 2x1, nastaviti cliacil

23. Povratak kuci, odlazak iz Novog Sada, zbog boljih uslova- bolja klima, hrana,-- osecam blaze olaksanje, manja malaksalost ali neravnoteza i dalje stoji i pocinje povremeno zujanje u u levom uvetu pri jacim zvucima...

24.Poseta drugog ORL doktora, povremeno zujanje postoji, doktor ukazuje mogucnost neke virusne infekcije, preporucuje pregled neurologa i eventualnu magnetnu rezonancu mozga...