Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 25 Posta ] 
Idi na stranicu   Prethodni  1, 2
Autor Poruka
 Tema posta: Re: problemi u vrticu i vase misljenje
PostPoslato: Pet Mar 12, 2010 11:48 pm 
OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Pet Dec 24, 2004 7:22 pm
Postovi: 2202
Lokacija: Nemacka
:wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problemi u vrticu i vase misljenje
PostPoslato: Pon Mar 29, 2010 4:28 pm 
OffLine Aktivan član Aktivan član
Pridružio se: Sre Okt 22, 2008 4:47 pm
Postovi: 532
Lokacija: Backa Palanka
Sve zavisi od vaspitača. Ja sam bila student i ostao mi je diplomski. Na praksi sam videla dosta različitih vapitača. pr. neki uopšte ne gledaju šta deca rade prave se da kažem blesavi, dok neki predano rade svoj posao. Uglavnom te predane vaspitače koji su posvećeni deci deca više vole, ali su prinuđeni i da budu sa ovima koje ne vole i protiv toga ne možemo da se borimo, a i ispisivanje nije trajno rešenje.

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: problemi u vrticu i vase misljenje
PostPoslato: Pon Mar 29, 2010 9:46 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Sub Mar 06, 2010 6:00 am
Postovi: 75
Prosle nedelje cerka mi se razbolela imala je temperaturu i vodila sam je kod pedijatra pa sam svratila do vrtica posto je blizu da kazem kako nekoliko dana nece da dolazi zbog bolesti. I znate sta sam zatekla: deca u grupi moje cerke su bila sama... a to su deca koja nemaju ili tek treba da napune tri godine! Trazila sam vaspitacicu ali ona kao da je u zemlju propala. Jedan mali mi je rekao pa mozda je u drugoj grupi. Onda sam otisla u manju grupu i zatekla samo jednu.Rekla sam joj da kaze ovoj da je moja cerka bolesna na sta mi je ona onako zacudjeno rekla pa zar nikog nema sa decom? :o Ja sam rekla da nema... :-? i da joj kaze kada se bude vratila zasto ne dolazimo u vrtic. A to nije bila ona problematicna vec ona dobra :-?