Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Sluz u stolici
PostPoslato: Sub Mar 20, 2010 5:52 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Sub Mar 20, 2010 5:46 am
Postovi: 7
Poštovani
Imam 25god i studiram inače veoma često sebi sam spremam hranu, riba,povrće,voće,jer veoma često postim tako da su meso mleko i jaja retko zastupljeni u mojoj ishrani.
U zadnje vreme nekih 10 dana primetio sam da moja stolica ne izgleda kako treba, ima dosta sluzi ali bas dosta, poslije svakog obroka imam stolicu. Ali veoma isprekidanu,žuto-smeđe-zelena,kako kada.E sad inače veoma često osetim jak bol na momente(svaki ili svako drugi dan)to se javi 2-3 puta, u debelom crevu.Kao da me ubode igla ili tako nešto (osećaj sličan kao kada vam stomatolog na korenskom lečenju zuba iglom dotakne živac).
Pošto sam kako rekoh student, zdravstveno osiguranje mi nije regulisano,pa je teže otići na nekakve pretrage jer su inače cene malo previsoke za studentski standard. Ali pošto me ova sluz zabrinula(bol sam uvek do sada ignorisao misleće da je to samo nekakva upala)molim Vas da predložite da li treba da posetim lekara ili ne. da napomenem da veoma često imam i gasove.
p.s. sledeće dg: I-10, E11(hiperinsulinemija)jutarnji ŠUK-do6,5ommol/l, N46(teška hiperplazija spermatogenih ćelija obostrana, spermogram azoospermija),
TH: ,presolol3x50mg,Enalapril-1x5mg,Amlopin1x5mg.
Unapred Hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sluz u stolici
PostPoslato: Sub Mar 20, 2010 11:43 am 
Korisnikov avatar OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Sub Dec 01, 2007 12:38 pm
Postovi: 3083
gastro smetnje koje imate biste morali da ispitate! s obzirom na to da ste pomenuli i zelenu boju - mozda se radi o infekciji (uzorak stolice obavezno treba zasejati na SS agar). sa druge strane - moze se raditi i o nekim drugim ozbiljnim oboljenjima!!