Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 146 Posta ] 
Idi na stranicu   Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeća
Autor Poruka
 Tema posta:
PostPoslato: Uto Jul 01, 2008 8:45 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Sub Jun 21, 2008 1:08 am
Postovi: 94
@ dr. Severus pogresno sam se izrazila na Figo IIIa sa mislila na uspostavljanje dijagnoze kao sto je mama u uspostavljanju dijagnoze FIGO IIb na to sam mislila :wink:

Ma taj radiolog koji je dao misljenje snimka ocigledno nema iskustva ili jednostavno nece da preuzima odgovornost na sebe ili se nije ni preterano angazovao oko snimka i ovo nije moje licno misljenje posto sam ja jos uvek laik vec i misljenje tog dr. kod kog smo danas bili (a kolege su) i on se isto zacudio da radiolog posle CT snimka trazi UZ kao potvrdu...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Jul 03, 2008 8:11 pm 
OffLine Stalni član Stalni  član
Pridružio se: Sub Jun 21, 2008 1:08 am
Postovi: 94
Evo konacno nekih koliko-toliko dobrih vesti posle mnogo muke.. (u kakvoj zemlji zivimo ovde je i samo dobijena prilika da se neko leci dobar uspeh...)

Strasno u kakvoj zemlji zivimo.. i kakvo je stanje u zdravstvu pogotovo na onkologiji. Juce sam bila sva slomljena, mislila sam da cu nervni slom da da dobijem. Sada cu malo da vam se izjedam i raspisem :)