Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 18 Posta ] 
Idi na stranicu   1, 2  Sledeća
Autor Poruka
 Tema posta: mladez i bradavica
PostPoslato: Pet Feb 22, 2008 10:41 am 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Uto Feb 19, 2008 8:19 pm
Postovi: 9
Na celu imam malo veci mladez i pre oko godinu dana pored njega se pojavilo nesto sto sam ja mislila da je bubuljica. To je tako stajalo ja sam samo pratila sta se desava...nedavno se to povecalo i tek sad sam shvatila da je u pitanju bradavica. Jos dok sam studirala imala sam problem sa bradavicama na rukama pa mi se to prenelo i na lice tako da sam imal a2-3 bas na celu. Otisla sam na studentsku polikliniku i tamo su mi ih skinuli posle nekoliko tretmana tecnim azotom.
Posto vise nisam sudent i ne mogu tamo interesuje me da li neko moze da mi preporuci gde bih mogla u bg-u da odem da mi neko ovo pogleda.
Razmisljala sam da odem u zavod u Dzordza Vasinngtona pa me interesuje da li neko zna da li se pregledi tamo zakazuju i da li je potreban uput?
Ne bih da se igram i ne bih isla bas kod bilo koga jer je u pitanju bradavica pored samog mladeza.

Hvala i pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Feb 23, 2008 12:38 am 
OffLine Aktivan član Aktivan član
Pridružio se: Sub Jul 01, 2006 9:20 pm
Postovi: 427
Lokacija: Beograd
Ne treba uput za Zavod u Dzordza Vasingtona, pregledi se ne zakazuju.

Ja bih ti, iz iskustva, preporučila Dr Vesnu Mikulić, ona je načelnica službe za poliklinički rad, žena mnogo zna, stalno prati zbivanja na svetskoj dermatološko-kozmetskoj sceni, posećuje seminare itd, i sve to primenjuje na klinici. Uvek hoće da sasluša, (iako je gužva i dugački redovi ispred njene ordinacije) i potrudi se da ti da pravi savet... imaš osećaj da joj je stvarno stalo da pomogne.
Postoji i par doktora koji su za izbegavanje, (na osnovu moje lične impresije), ali ne bih da imenujem.


Vrh
 Profil