Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Bol ispod donjeg dela ledja
PostPoslato: Pet Feb 03, 2017 1:59 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Sub Jul 26, 2014 4:04 pm
Postovi: 16
Pozdrav, imam jedan specifican problem koji nisam cuo ni od koga jos. Pre oko 2-3 godine mi se javio bol ispod dodnjeg dela ledja u levoj ili desnoj strani (mislim da se nije desilo da imam bol u obe strane u isto vreme, a i ako se desilo na jednoj strani je uvek bio daleko jaci bol).
Bol je nekad znao da bude toliko jak da sam se jedva oslanjao na nogu, bol se obicno pruzao od tog dela kroz butinu i dalje. Recimo kada mi se javi tih dana dok ne prestane nema sanse da potrcim, imam osecaj da nesto skace u tom delu i bol je nenormalno jak kad potrcim.
Imam 24 godine, visina oko 180 i malo manje od 70kg, mrsav sam od kad znam za sebe.
Posetio sam studentsku polikliniku u Krunskoj i bio kod 2 doktora specijaliste, u razlicitom periodu. Posto imam kifozu ne bas toliko strasan oblik, jedan doktor je rekao da je od toga, drugi je rekao nesto tipa da mi je leva misicna masa veca/manja od desne (sta god to znacilo) i dali mi neke vezbe i neke terapije strujom i nesto slicno. Od toga mi je bilo malo bolje ali se bol i dalje javlja povremeno, i traje nekoliko dana uvek, nekad i vise.
Posto mi nista konkretno nisu rekli ni dali neku terapiju mislio sam da se javim nekom drugom doktoru, mozda na VMA da platim pregled.
Ima li neko ideju sta moze biti i znate li nekog doktora da mi preporucite?
Snimao sam rendgenom taj deo karlice i rekli su mi da je sve normalno na snimku.
Da dodam da nisam fizicki aktivan, sedenje uglavnom od kad sam dosao na fakultet, ali trudim se da to promenim i trcim povremeno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Bol ispod donjeg dela ledja
PostPoslato: Sub Feb 04, 2017 6:39 am 
OffLine Stalni član Stalni  član