Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 29 Posta ] 
Idi na stranicu   1, 2  Sledeća
Autor Poruka
 Tema posta: hipertireoza i antitela
PostPoslato: Pon Mar 16, 2015 6:37 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Sre Apr 30, 2014 11:15 am
Postovi: 25
Imam jednu nedoumicu u vezi odnosa lučenja hormona i količine antitela u organizmu.

Naime, još na početku terapije mi je objašnjeno da moja štitna žlezda pojačano luči zbog povećane koncentracije antitela u organizmu. No, nakon godinu dana terapije, antitela su bila u granicama normale, ali je štitna po prestanku uzimanja terapije ponovo počela pojačano da luči - iako su sada antitela bila u redu?

Postoji li neko objašnjenje zašto je to tako? Mislim sigurno nije tako jednostavno kao što ja to predstavljam, ja sam laik pa zato i pitam... Naravno da sam kontaktirao i svog lekara, ona žena kaže ne zna. -_-

Hvala na eventualnom razrešenju nedoumice.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: hipertireoza i antitela
PostPoslato: Uto Mar 17, 2015 11:32 am 
Korisnikov avatar OffLine Stalni član Stalni član
Pridružio se: Pon Avg 05, 2013 7:03 pm
Postovi: 10526
Напиши резултате анализа које си уназад радио, а за T3, T4, TSH. Хронолошки их лепо поређај.

_________________
Форум се распао па не могу да пратим нове коментаре. Можете да ми пишете на емаил записан на мом сајту www . aca . rs под Контакт.

Имајте на уму да све савете користите на сопствену одговорност.
>
aa_aca, aa aca, aaaca


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: hipertireoza i antitela
PostPoslato: Uto Mar 17, 2015 4:45 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Sre Apr 30, 2014 11:15 am
Postovi: 25
18. 12. 2013. (prvi nalazi): ft4 > 100; tsh < 0, 005
26. 12. 2013.: anti tshr: 9, 00
30. 12. 2013.: ft3: 12, 67; ft4: 47, 59; tsh: 0, 048
24. 01. 2014.: ft3: 6, 64
28. 01. 2014.: ft4: 30, 10
03. 03. 2014.: ft3: 5, 68; ft4: 15, 34