Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 482 Posta ] 
Idi na stranicu   Prethodni  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
Autor Poruka
 Tema posta: Re: Roakutan - iskustva!!!
PostPoslato: Pon Feb 15, 2016 4:51 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pon Feb 15, 2016 4:16 pm
Postovi: 14
ja sam pre dva dana poceo sa roakutanom, dijagnoza mi je folliculitis corporis, pityrosporum folliculitis, acne conglobata ..

lice mi je cisto, promene imam pre svega po ledjima, ramenima i rukama, nije nista strasno ali promene ostavljaju fleke,a one drugo traju itd .. -.-

posle 9-10 beskorisnih dermatologa koji nisu ni znali sta mi je, cuo sam za profesora Karadaglica koji je izuzetan strucnjak i koji mi je dao ispravnu dijagnozu i terapiju za 10 sekundi prelgeda koze, nakon 3 godine mucenja sa laicima -.-, zaista vrhunski strucnjak, nije ni cudo sto ljudi iz regiona dolaze u bg zbog njega !

U svakom slucaju profesor Karadaglic mi je pre ove terapije prepisao Itrakanazol 1*2 14 dana i ketokonazol 2% sampon 6minuta, 6 dana .. sto mi je ocistilo pityrosporum folliculitis, a zatim mi je prepisao roakutan 40mg prvi mesec, analize krvi i enzima jetre pa ce vrv povecati dozu ..

na prvim analizma, pre nego sto sam poceo terapiju, enzimi su mi bili blago poevani ALT 42,1/41, AST 43,4/40 za sta je profesor rekao da je normalno nakon oralnih antimikotika i da je zanemarljivo .. krvna slika je uredna

takodje mi je rekao da nanosim pantenol krem/gel na telo dva puta dnevno i pantonol mast na usta 20 i vise puta na usne i da ne koristim nista od spoljnih preparata i da izbegavam vruca i cesta tusiranja ..

po njegovom iskustvu kako mi je rekao, uobicanje nus pojave su suva koza, uzne i sluzokoza nosa, krvaranje iz nosa, blago opadanje kose(prolazno) i bolovi u zglobovima i misicima(3-4 slucaja je sreo koja su imala ovo zadnje) ..