Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Tumacenje dijagnoze
PostPoslato: Čet Apr 23, 2009 10:15 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Uto Feb 17, 2009 8:21 pm
Postovi: 3
Postovani doktore ,
javljam Vam se prvi put u nadi da ce te mi pomoci u resavanju mog problema.
Imam 48 god. i odpre otprilike nepunih godinu dana primetio sam da prilikom mokrenja mlaz mi je slabiji nego ranije , a sada skoro i da ga nemam.Prilikom mokrenja nemam peckanje niti bolove , ali mi uvek ostaje mokraca u kanalu koji se kasnije prazni u donjem vesu.
Erekcija mi je takodje veoma slaba i jedva je postizem.Prilikom ejakulacije semena tecnost jedva izlazi tako da bukvalno moram polni organ dacedim kako bih se oslobodio semene tecnosti.
Uzeo sam na svoju ruku tablete PROSTATE POTENCIJAL , ali nisam osetio nikakvo poboljsanje.
Veliki pozdrav i hvala unapred.

Goran

Nazad na vrh


Vragolasta Amfibija
Moderator


Pridružio: 29 Jan 2006
Poruke: 1406

Poslao: Uto Feb 17, 2009 9:25 pm Naslov:

--------------------------------------------------------------------------------

Dragi Gorane,
vi ste u godinama kada prostata pocinje da se uvecava i da pravi probleme upravo koje ste naveli.
Ja sam ubedjena,po vasem opisu da je to uzrok problema sa mokrenjem.
Takodje ste u godinama kada i potencija opada prirodno,ali nije iskljuceno da problem sa prostatom ucestvuje istom merom.
Posetite urologa obavezno !


Poslusao sam Vas savet i obratio se urologu koji je uradio sve preglede i analize.Doktor me je otpustio na kucno lecenje sa dijagnozom koja mi nije jasna pa Vas molim za dodatno objasnjenje.

Zavrsna dijagnoza Sy.lubalis. Lesio n. cutanei femoris dex F 41

RU : 150ml.bistre mokrace
Sa sobom donosi sledece nalaze :

PSA ( od 11.03.2003.god. ) - 2,1
Neuroloski valuiran
Hiruski evaluiran.
RT: vel.malog zelenog oraha , adenomatoznog aspekta.
U dobrom opstem stanju odlazi na a b pracenje.
Th : caps. Dovicin , caps. Prostamol uno , caps. Flosin.
Uroloska kontrtola za 10 dana sa PSA total i fre.

Napominjem da koristim lekove koje mi je prepisao doktor , ali sada imam problem koji je nastao nakon koriscenja terapije.Problem se sastoji u tome sto sada osecam blage bolove u testitisima i prilikom seksualnog odnosa dozivim vrhunac ali ne ejakuliram odnosno ne izbacujem spermu , pa Vas molim za dodsatno objasnjenje da li je to zbog lekova ili se stanje pogorsalo .
Veoma sam zabrinut i zahvalan na odgovoru


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Apr 23, 2009 6:08 pm 
OffLine
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Jan 29, 2006 9:59 pm
Postovi: 1910
Problemi koje sada navodite nisu posledica terapije.
To je jedino sto mogu reci.

_________________
Molim,postavljajte vasa pitanja na forumu jer slanjem meni na pp imate manje sansi da vam bude odgovoreno.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Izdvajamo za vas:



Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 13 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: