Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: upala tetiva, voda u tetivama. Molim Vas za pomoc?
PostPoslato: Pet Jun 01, 2007 3:49 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Čet Maj 31, 2007 11:35 pm
Postovi: 1
Zovem se Goran Lekic, 33 godine, po zanimanju sam profesor muzike. Pre sedam godina zaradio sam “mislim” upalu tetiva od preteranog sviranja, bio sam na magnetnoj rezonanci na Klinickom centru, gde sam snimao kicmeni vrat, dobio sam dijagnozu spondiloza sa unkartrozom. Nosio sam Fildefija okovratnik ni to nije pomoglo, bio sam u Sokobanjskoj na rehabilitaciji i terapijama - opet nista. Jedan doktor mi je objasnio da se tu radi o ekstra-artikularnom reumatizmu, odnosno upalama tetiva i misica, koje su verovatno presle u vodu u tetivama, slicno kao kad tenisera pri koriscenju istih pokreta ruku “teniski lakat”, I da to treba leciti sa reumatske strane. Molio bih Vas za pomoc.

Napravio sam veliku pauzu u toku sviranja od godinu dana, nakon cega sam poceo usiljeno da vezbam da bih se vratio u formu. Vezbao sam svakodnevo, veoma dugo, tako da me je ruka pocela da boli (ziga) duz tetiva na podlaktici, hteo sam da probijem upalu tetiva tako sto sam povecao satnicu vezbanja, jer sam ranije vezbao satima, nakon cega su mi se prsti desne ruke ukocili. Od tada je proslo nepunih sedam godina, radim u skoli kao profesor, sviram, mozda bi trebao da ugipsam ruku da miruje, ne znam.

Hvala Vam unapred za svaku vrstu pomoci.

S postovanjem:

Goran


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 152 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu