Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Da li u trudnoci treba da idem na onkoloski pregled?
PostPoslato: Pet Sep 18, 2009 11:12 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Pet Sep 18, 2009 11:07 pm
Postovi: 1
Postovani,

Imam nepunih 27 godina. Prosle godine u oktobru sam na Studentskoj poliklinici u Beogradu bila na UZ pregledu grudi i dobila sledecu dijagnozu:

desna dojka: difuzno Dysplazio fibrocystica spoj donjeg unutrasnjeg kvadranta hiperhofena formacija vel. 11.5 x 10.6mm Fibroadenoma

leva dojka: spoljni kvadrant Dzsplasio fibrocistica pararaoralno hiperehpgena formacija vel. 10.0 x 5.6 mm Fibroadenoma

Zakljucak:
DISPLAZIO FIBROCISTICA BILL-
fIBROADENOMA MAMMAE DEX-
fIBROADENOMA MAMMAE SIN

i trazen je pregled onkologa. Kad sam otisla na Onkologiju dobila sam dijagnozu:


Dysplasio mammae billateralis Obs. fibroadenoma mammae billateralis.
Nalaz:
Donosi uradjen UZ dojki na kome se opisuju obostrano u dojkama sol. promene po tipu fibroadenoma. Palpatorno obostrano normalno razvijeno zlezdano tkivo, karakteristicno za uzrast , s tim sto se u predelu donjeg lateralnog kv. desne dojke izdvaja ovoidna jasno ogranicena, elasticna promena koja bi mogla odgovarati UZ-cno opisanoj solidnoj promeni promera do 1 cm, benignih karakteristika. UZ-cno opisanu promenu u levoj dojci klinicki ne izdvajam.
Za sada nema indikacija za hiruskom intervencijom.

Ove dijagnoze sam dobila u oktobru i novembru prosle godine. Lekar na Onkologiji mi je zakazao kontrolu za ovaj novembar, ali je i naglasio da ako zatrudnim u medjuvremenu ne dolazim.

Zatrudnela sam i kada sam sada otisla na ginekoloski pregled ginekolog me je pitao za istoriju bolesti u porodici i ja sam napomenula rak po majcinoj liniji i da sam ja isla na ove preglede na sta je on nesto rekao tipa-treba to da se prati, ali ne sada.