Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 13 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: kandida u ustima?
PostPoslato: Pon Mar 21, 2005 12:45 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Pet Mar 11, 2005 1:21 pm
Postovi: 44
Briz nije nista pokazao,ali meni je jezik beo,koristim nistatin tablete i ispiram sa sodom bude mi bolje par dan i opet se pojavi skramica.
Pomoc!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Mar 23, 2005 3:23 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sub Mar 05, 2005 5:05 pm
Postovi: 38
-------


Poslednji put menjao mimcek dana Sre Mar 23, 2005 2:05 pm, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Beo jezik
PostPoslato: Sre Mar 23, 2005 9:10 am 
OffLine
Saradnik

Pridružio se: Čet Feb 03, 2005 8:24 pm
Postovi: 867
Lokacija: Beograd
Nystatin je slab antimikotik (dugo vremena je u upotrebi pa su gljivice stvorile rezistenciju). Ako ste iz Bg-a, dodjite na pregled.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Mar 26, 2005 11:13 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sub Mar 26, 2005 11:03 am
Postovi: 47
ako ti je samo jezik bijel, mislim da nemas pretjeranog razloga da brines. ako zivis u gradu u kojem se ne moze kupiti ona specijalna plastika za otklanjanje bijelih naslaga sa jezika, onda uzmi kasiku i pazljivo pred spavanje otkloni, zajedno sa cetkanjem zuba.
svi imamo razlicite jezike i kod nekoga se naslage taloze lakse no kod drugih. pij mnogo tecnosti. to je takodje jako vazno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: kandida u ustima?
PostPoslato: Sub Apr 23, 2005 12:31 am 
OffLine
Stalni član
Stalni  član

Pridružio se: Pet Apr 22, 2005 10:40 pm
Postovi: 73
emanuela je napisao:
Briz nije nista pokazao,ali meni je jezik beo,koristim nistatin tablete i ispiram sa sodom bude mi bolje par dan i opet se pojavi skramica.
Pomoc!

Kaze se briS.Upravo i ja mislim da nema nekog adekvatnog leka,jednostavno se morate pomiriti s tim da vam je jezik beo :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pon Maj 02, 2005 8:42 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Čet Feb 28, 2002 2:00 am
Postovi: 29
I ja imam isti problem, rekli su mi da je to jednostavno tako...
Ali ja ne mogu sa tim da se pomirim, ne samo zbog izgleda jezika nego jednostavno - ako se ne cisti svaki dan oseca se neprijatan zadah iz usta!

Ne znam da li je ovo medicinski dovoljno ispitano, ne mogu da poverujem da je odgovor lekara "pa tebi je jezik takav, moras da se pomiris sa tim". Necu da se pomirim i hocu bar uzrok da znam, da li imam neke greske u sluzokozi, fale mi neke zlezde ili nesto trece?!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pon Maj 02, 2005 9:22 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sub Mar 26, 2005 11:03 am
Postovi: 47
kod nekih se ljudi zadrzava veci sloj na jeziku nego kod drugih. a i vise mozda otrovnih tvari imas za izbaciti. nema ti druge nego da to skidas svaki dan. i pij mnogo tecnosti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Uto Maj 31, 2005 1:03 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Pon Feb 28, 2005 1:48 pm
Postovi: 14
Lokacija: Tel Aviv
Zdravo Cinnamon,

Za tvoj slucaj je najbolje piti pepermint caj, i moras se drzati candida dijete. Tvoj slucaj se dijanosticira kao " white coating" i javlja se usled candide. Za vise informacija o tome molim te idi na sajt sa koga sam ja naucila dosta i izlecila svoju dugogodisnju kandidu. Sajt je na engleskom pa ako imas problema sa time javi mi se pa cu ti pomoci.

ivana


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Jun 08, 2005 4:20 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sre Jun 08, 2005 3:52 am
Postovi: 9
probaj orvagil 2x2


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jun 25, 2005 11:56 am 
OffLine
Stalni član
Stalni  član

Pridružio se: Uto Avg 10, 2004 11:13 pm
Postovi: 80
:evil: Nemojte piti nikakve lekove. Ako bris nije nista pokazao onda ne mora znaciti da je kandida u pitanju, postoje 1000 drugih stvari od kojih jezik moze biti beo i sa naslagama.
Posetite vaseg stomatologa, nek vam on da uputstva i informacije.

Posetim forum svremena na vreme i bas se iznerviram kad vidim da ljudi jedni drugima preporucuju lekove, Orvagil je ozbiljan antibiotik, Nistatin ozbiljan antimikotik, ne moze niko od vas znati sta coveku fali ako niste ni videli kako izgleda jezik, tome i sluze klinicki pregledi. Procitajte opsta pravila foruma.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Pon Jun 27, 2005 10:48 am 
OffLine
Aktivan član
Aktivan član

Pridružio se: Pon Apr 25, 2005 1:42 pm
Postovi: 162
Slazem se sa prethodnim komentatorom, ali bih dodala jos nesto, sto nikome nije palo na pamet:da li mozda pusis?

Dok sam bila pusac, non-stop sam imala te naslage na jeziku a nije bila kandida. Tek kada sam prestala da pusim i promenila nacin ishrane (zdravo kombinovanje hrane), naslege su nestale i mislim da posle 20 godina prvi put imam "cist" jezik.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Jul 20, 2005 11:54 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sre Jul 20, 2005 11:18 pm
Postovi: 10
Ja sam cuo da je belilo na jeziku znak da je jetra u problemu. Inace imam licno isti problem, s time sto mi je stalno nos pun slicnog belog sadrzaja u sluzi, i preko noci se skuplja u grlu, i verovatno u plucima pa mi pravi probleme.

polly je napisao:
What you describe is not a coating of yeast on the tongue. However, it is a very common symptom of intestinal yeast overgrowth. It means that your liver is under stress.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: na temu kandide
PostPoslato: Pon Dec 18, 2006 1:05 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Ned Dec 17, 2006 11:33 pm
Postovi: 3
Lokacija: bgd
moja prica izgleda ovako:

naravno,prvo je poceli sa tim belim naslagama na jeziku i uporno sam odbijao da odem lekaru iako me je sestra savetovala....zapravo nisam imao nikakve druge probleme i pritom sam mislio da je to normalna flora jezika...
....da bih kasnije ipak na svoju ruku poceo koristiti nistatin drazeje ( sto je naravno greska),da bi mi se kasnije,po prestanku i neredovnom koriscenju ovih drazeja stanje pogorsalo ( imao sam bele podkozne flekice, linijice pogotovo sa strane jezika)...kad sam i prvi put zatrazio pomoc lekaru...
Poslat sam da radim bris, i pored dva brisa,kandide nema pronadjene a mene je zlostavljao bol i pecenje jezika...medjutim,stanje takvo bilo da je doktorka i bez brisa zakljucila da kandida postoji...
Dobio sam kremu daktanol koja je popravila znatno moje stanje, medjutim ne shvatajuci ozbiljno kandidu,nastavio sam ne pravilnu ishranu (mlecni proizvodi,alkohol,seceri,kisele namirnice,majonez....)sto me je vracalo u prvobitne stadijume ove bolesti...
usput sam saznao da je kandida redovan stanovnik organizma,da pritom zivi u ravnotezi sa bakterijama ciji odnos regulise imunitet...sto ce reci ako opadne imunitet, ovaj balans se poremeti i kandida se razveseli po nasem organizmu...tako da je bitno poboljsati imunitet i onemoguciti kandidi da se dalje siri...naravno trebalo bi biti uporan u tome( i posle nestajanja simptoma i tegoba)...
redovnoj poseti lekaru dobijao sam sledece:
sto cesce ispiranje usta zalfijom,kantarijonom,sodom bikarbonom,povidon jodom,heksoralom,tusiranje hidrogenom 3%, i stavljanje genciana violet kapi na jezik...
svakako se MORA OBRATITI LEKARU, nista na svoju ruku jer nepravilnim koriscenjem terapije se stanje moze pogorsati UVELIKO!
takodje bi trebalo izbegavati ljubljenje,oralni seks,voditi racuna o ishrani i sto je najbitnije BITI UPORAN I ISTRAJAN!!! bez obzira na stalno vracanje ove dosade!
...nadam se da ova prica moze nekome pomoci, i da ce neko meni pomoci sa svojom....

_________________
zivela medicina


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 13 Posta ] 


Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: majkamustara i 36 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: