Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autor Poruka
 Tema posta: Upalna bolest zdjelice , bubrezi ili ...? Vas savjet molim
PostPoslato: Pon Maj 18, 2015 4:44 pm 
OffLine Novi član Novi član
Pridružio se: Sre Maj 13, 2015 1:54 am
Postovi: 2
Pregledala sam forum i uvidjela da nema ovakve teme sem ginekolskih problema i mokracnih aovo ne znam gdje svrstati ni sto mi je :cry: .
Ja zaista ne znam cemu se kod mene radi . Nadam se da vas ima jos s slicnim iskustvom , simptomima ili koje ste prosle slicno da date savjet bila iskreno zahvalna .

Radi se o tome da od 1.4 znaci aprila ja lutam od ljekara do lejkara i smao kazu :
" Nije s moje starne to je za drugog specijalistu ili daju antibiotik i cekam vec 2,5 mjeseca na UZV ( financijski ne mogu privatno na zalost ) .

Simtomi i prvo luđacki bolovi koji imam nisu normalni i znam sam kao laik da nesto nije ok Imam jake bolove jaaako nisko abdomen ljeva strana ( u zdjelici vise ) i s iste straznje strane leđa nisko pecka bocka bol .. Sve to ne bi bilo ciudno da moji bolov kao da su po svom abdomenu i leđima i setaju se, ponajvise desna lopatica , pod desno rebro i ruka desna natekne i boli . ( Iscitala sam o fibriomialgiji i nije isto )
Uz to mokrim u 1 h mozda 5-8 puta :shock:
Zut i zelen isjedak dolje i jakooo neugodan miris


Nalaze sam radila : Leukocita 11 ( normalno 9 ) eritrocita 15 normalno ih nema , rijedak epital , zamucen izgled mokrace i opal i dobjem samo antibiotik i sve isto nakon par dana .
Posjetila sam ginekologa prvi put ( nisam spolono aktivna) nije me cak ni uzv pregledao dao neki antibiotik zbog iscjedka i svrbezi i urinokulturu da vadim .
Sve samo prebacuju me od jednog do dr ljekar a ja ne spavam od bolova nikako tableta ne pomaze konstanta dosadan bol na pokret saginajnje i to jaci .