Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Postinor tablete
PostPoslato: Pet Mar 02, 2007 8:59 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Čet Mar 01, 2007 9:34 pm
Postovi: 3
Pre mesec dana imala sam seksualni odnos bez zastite u plodnim danima i narednog jutra popila sam Postinor tablete - za dan posle. O njima nisam bila mnogo informisana, ali su u svakom slucaju pomogle, dobila sam na vreme i sve je ok.
Medjutim, pre nekoliko dana desilo mi se isto i ja sam ponovo popila iste tablete. Inace, kontraceptivne pilule nikada nisam koristila i jedina zastita je bio prezervativ.
Interesuje me koliko je stetno ako se ovako cesto piju ove pilule? Koliko cesto ih preporucujete? I da li je normalno da me tog dana jako boli stomak?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Mar 03, 2007 4:52 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Čet Feb 22, 2007 3:55 am
Postovi: 4
Nisam doktor i nisam nesto iskusna,ali Postinor ne bi trebao da se uzima vise od 2 puta god,tako da ti ne savetujem da ga uzimas vise ove godine jer moze doci do poremacaja hormona,za sada nisi napravila vecu stetu!
A sto se tice bolova u stomaku,normalno je i pise u uputstvu da je moguca posledica...i ja sam isto imala bolove prilikom uzimanja Postinora!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Mar 08, 2007 11:06 am 
OffLine
Aktivan član
Aktivan član

Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 4:53 pm
Postovi: 110
Lokacija: Sabac
ma ne brini,macko,i ja sam ga jedne godine koristila 4 puta,pa sam opet rodila dvoje zdrave i normalne dece,...bolje i to nego abortus kad se vec omaklo :D ...ne treba ga koristiti kao kontracepciju,ali jbg......a to za bol,mene 3 puta nista nije boleleo,a taj jedan,2. put,rasturila se od bolova i povracanja,kazu da je tad bio plod

_________________
mala garava


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Mar 08, 2007 11:07 am 
OffLine
Aktivan član
Aktivan član

Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 4:53 pm
Postovi: 110
Lokacija: Sabac
mozda su samo naklapanja ali kako to da me samo 1 put boleleo i bilo mi muka a ostala 3 puta nista???
jel cuo jos neko za ovu tvrdnju?

_________________
mala garava


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Čet Mar 08, 2007 2:21 pm 
OffLine
Aktivan član
Aktivan član

Pridružio se: Sub Feb 18, 2006 2:19 am
Postovi: 101
Od dva puta nece biti stete, ali zapamti da to nisu bombone. Kada je vec uspelo dva meseca da ti se za redom desi, bolje idi kod lekara i raspitaj se o dobroj i pouzdranoj kontracepciji, da te ne bi i treci put zabolela glava. Moja drugarica je od Postinora dobila hormonalni poremecaj, pa joj je posle trebalo dosta vremena da se vrati u normalu. Mislim da u danasnje vreme bar ima toliko razlicitih vidova kontracepcije, da je po meni ne odgovorno dva meseca za redom uzimati tabletu za dan posle. Raspitaj se i vidi koja ti zastita najbolje lezi, pa onda nece biti vise panike....U svakom slucaju pilula za dan posle je bolja od abortusa, ali je ne treba cesto primenjivati!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 

Izdvajamo za vas:



Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 49 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: