Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Microgynon-neobicno krvarenje
PostPoslato: Uto Sep 06, 2005 8:06 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Uto Sep 06, 2005 7:59 pm
Postovi: 26
Imam 21 godinu. Pre 10-ak dana pocela sam da pijem microgynon. Menstruacija mi inace traje 7 dana koliko je i sada trajala, ali se "krvarenje" nastavilo. Svako vece kada popijem pilulu, nakon pola sata-sat mi se pojavi nesto sto vise lici na braon sekret nego krv, u vrlo maloj kolicini. U uputstvu za ove pilule sam procitala da moze da se javi blago krvarenje izmedju dva ciklusa, ali nisam sigurna da li ovo spada u to, jer niti je klasicno krvarenje, niti je na sredini ciklusa. Da li ovo spada u normalno prilagodjavanje tela pilulama?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Sep 07, 2005 8:17 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Uto Sep 06, 2005 7:59 pm
Postovi: 26
Molom doktorku da mi odgovori.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 


Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 51 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: