Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: logest pilule
PostPoslato: Sre Okt 22, 2008 8:44 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sre Okt 22, 2008 8:30 am
Postovi: 4
Prije neki dan sam otisla kod ginekologa ,i dao mi je logest pilule.Normalno dao mi je uputstvo kako da ih koristim ,i evo vec sam popila 13 pilulu a jos uvjek krvarim ,imam laganu mucninu ,i u globalu ne osjecam se prijatno .Pa me interesira ,da li netko zna nesto vise o nus pojavama ,da li je ova moja pojava normalna ,i da li ja mogu prekinuti piti pilule u bilo kojem trenutku ili moram popiti do kraja?
Eto toliko ,unapred zahvaljujem.Pozdrav! Zabrinuta :(


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Okt 22, 2008 11:05 am 
OffLine
Aktivan član
Aktivan član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 04, 2005 3:08 am
Postovi: 407
cao Tanja,

jeste normalno i ocekivano, kao i produzeno/skraceno krvarenje, krvaruckanje izmedju ciklusa, eventualne mucnine... sto bi sve trebalo da se stabilizuje tokom prva tri meseca koriscenja. ako se nastavi i nakon tri meseca treba se konsultovati sa lekarom i promeniti pilule (probati neku drugu kombinaciju/odnos hormona). mada, logest ima najmanju koncentraciju hormona i izaziva najblaze nus pojave.

medjutim, ako su tegobe nesnosne treba prekinuti...


evo nekoliko tema na kojima je detaljno pisano o pilulama sa raznih aspekata. mislim da ces tu moci da se informises o svemu sto treba znati o pilulama: kad se (ne) smeju piti, o privremenim nus-pojavama, ucinku/visestrukoj korisnosti, efikasnosti, itd, itd...

http://www.doktor.rs/forum/viewtopic ... 9615#19615

http://www.doktor.rs/forum/viewtopic ... 2730#32730

http://www.doktor.rs/forum/viewtopic ... 1788#41788

http://www.doktor.rs/forum/viewtopic.php?t=5232

http://www.doktor.rs/forum/viewtopic ... 2078#22078



Slika, jane_doe

_________________
"I do not feel obliged to believe that the same God who has endowed us with sense, reason, and intellect has intended us to forgot their use." - Galileo Galilei


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

Izdvajamo za vas:



Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 30 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: