Prijava na doktor.rs mailing listu
Pratite nas redovno putem newslettera.

Sva vremena su u UTC + 2 sata




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pojava "plikova" ispunjenih tecnoscu po rukama, tj
PostPoslato: Sub Jun 16, 2007 11:48 am 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sub Jun 16, 2007 11:44 am
Postovi: 5
U poslednjih nedelju dana se mi se pojavila pojava iz naslova.
Plikovi su mali, kruznog oblika, i kao da su "providni", tj. vidi se da ispod ima neke tecnosti, sto se lako i da iscediti. Naravno, to ne radim.

Nalaze se na prstima.

problem je sto je to u pocetku bio po jedan "plik", koji brzo nestane, a sad su "poludeli", i nicu po maltene svim ubrzano.

Drugi problem mi je sto cu za dermatologa morati da cekam ponedeljak, a nisam sigurna sta ce biti do tada


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jun 16, 2007 12:52 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Ned Jun 10, 2007 11:25 am
Postovi: 16
Јел на бочним странама прстију? Пробај до понедељка да мажеш неки кортикостероид ако постоји и црвенило и стање се погоршава када дуго квасиш руке. И провери има ли промена на ногама. Често иду удружено.
Поздрав


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jun 16, 2007 2:11 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Sub Jun 16, 2007 11:44 am
Postovi: 5
Da, ovo sad se pojavljuje na bocnim stranama prstiju!

I jos jedno DA, ranije su se ti isti plikovi pojavljivali na stopalima (na donjoj-"gaznoj" strani), pojavljivali su se izolovani, tj. ne u grupama, ali ih vec mesecima na stopalima nema.

A sada crvenila nema, tako da pretpostavljam da nema ni potrebe za kortikosteriodom, mada opet?

Prenosno?
I sta je to?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sub Jun 16, 2007 2:51 pm 
OffLine
Aktivan član
Aktivan član

Pridružio se: Pon Apr 18, 2005 11:09 pm
Postovi: 312
aaaaaaaaaa je napisao:
Пробај до понедељка да мажеш неки кортикостероид ако постоји и црвенило и стање се погоршава када дуго квасиш руке.


Sorry, ali ovo je potpuno pogresan savet.
Nemoj nista da mazes i da koristis do ponedeljka tj. vec sutra jer prvo ne znas sta je u pitanju, a drugo mozes samo zamaskirati problem i otezati dermatologu pregled i eventualno ispravan zakljucak.

Pozdrav i puno srece sa dermatologom.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: >?
PostPoslato: Čet Avg 09, 2007 12:19 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Čet Feb 23, 2006 2:17 pm
Postovi: 48
i sta bi ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: Sre Sep 12, 2007 2:18 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Čet Jun 22, 2006 7:17 pm
Postovi: 42
To su gljivice


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pojava "plikova" ispunjenih tecnoscu po rukama, tj
PostPoslato: Pet Jul 05, 2013 11:26 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Pet Jul 05, 2013 10:29 pm
Postovi: 2
Поздрав свима!!

Пре неких (ДВА) дана сам видео неке промене на кожи,док сам се мазао кремом(Памтенол)коју користим већ дуже време после туширања,осетио сам под прстима као неке мале квржице,овако нисам видео ништа нити ста је,али на светлу се виде ти мали,мали,ситни беличасти пликови који су сацињени од (лимфе или воде)не сврбе,нити је око њих црвенило,баш ниста али су ту. У пределу су (regio abdmomena od epigastrica pa do pubica i malo hvata regio ratelaris,regio pectoralis,regio axillaris,regio deltoidea i trigonum clavipectorale) нема их прилично пуно по тим деловима тела.Кад сам се окупао није их више било.Ваљда су сви попуцали,сад колико ми се чини вратили су се.. :-? :x :wink:

Шта је то,да ли зна било ко?
Хвала унапред на саветима и одговорима.! :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pojava "plikova" ispunjenih tecnoscu po rukama, tj
PostPoslato: Pon Jun 30, 2014 2:53 pm 
OffLine
Novi član
Novi član

Pridružio se: Pon Jun 30, 2014 2:44 pm
Postovi: 1
Posto sam imao problem sa plikovima i probao svakojaka resenja, savetujem da se javite lekaru i obavezno odradite mikrobiolosko ispitivanje. Kod mene je pronadjena streptokoka. U medjuvremenu ruke mozete da stavljate u hipermangan rastvor i mazete dermovate kremom. Izbegavajte pivo, pecurke i sl proizvode. Mozete da koristite i neki antibiotik.

Meni je to najzad pomoglo, nadam se da ce jos nekome.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 

Izdvajamo za vas:



Sva vremena su u UTC + 2 sata


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 13 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
 
Besplatno preuzmite doktor.rs aplikaciju za Vaš Android uređaj!
Ili skenirajte QR kôd sa vašim Android uređajem za najbrže preuzimanje: